Specjalista ds. Księgowości

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie zadań administracyjnych;
  • Opieka nad dokumentami sprzedażowymi i zakupowymi;
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych i kontrola płatności;
  • Koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy spółką a księgowymi i kadrowymi;
  • Przygotowywanie pism, raportów, zestawień;
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w fakturowaniach;
  • Dobra znajomość EXCEL;
  • Podstawowa znajomość zagadnień i przepisów prawa związanych z prowadzeniem działalności (m.in. obsługa kasy fiskalnej, gospodarka magazynowa);
  • Bardzo wysoki poziom zaangażowania;
  • Dobra znajomość przepisów dot. księgowania dokumentów;
  • Bardzo wysoki poziom komunikatywności;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dokładność, sumienność.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie UoP lub B2B,
  • Nowoczesne biuro,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie budowlanej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.

Prosimy o wysłanie CV wraz z klauzulą RODO


    Formularz rekrutacyjny

    Klauzula RODO (najedź by rozwinąć)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku, o ile występuje) zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (CV / list motywacyjny itp.) przez Hermanos Sp. z o.o.. w celu realizacji przyszłych i obecnych procesów rekrutacyjnych

    CV: