Koordynator Serwisu

Twój zakres obowiązków

  • Odbieranie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów i współpracowników.
  • Umawianie i koordynowanie wizyt u klientów (prowadzenie kalendarzy, umawianie wizyt).
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej działu (rozliczenia, raporty, arkusz serwisowy z zdjęciami i protokołami).
  • Wykonywanie zgłoszeń do producenta.
  • Pozyskiwanie części zamiennych do napraw.
  • Zamawianie materiałów.
  • Wsparcie telefoniczne klienta (proste nastawy i tłumaczenie procesów).
  • Przyjmowanie zażaleń i skarg.
  • Dbanie o stany magazynowe.
  • Wsparcie pracy w terenie.
  • Udział w szkoleniach produktowych i technicznych.
  • Inne prace biurowe.

Nasze wymagania

  • Znajomość branży OZE.
  • Znajomość podstaw elektryki i hydrauliki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office i pochodnych.
  • Umiejętność czytania schematów.
  • Szeroko rozumiany zmysł techniczny
  • Chęć rozwoju.
  • Wysoka kultura osobista.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie UoP lub B2B,
  • Nowoczesne biuro,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie budowlanej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.

Prosimy o wysłanie CV wraz z klauzulą RODO


    Formularz rekrutacyjny

    Klauzula RODO (najedź by rozwinąć)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku, o ile występuje) zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (CV / list motywacyjny itp.) przez Hermanos Sp. z o.o.. w celu realizacji przyszłych i obecnych procesów rekrutacyjnych

    CV: