Asystent Zarządu ds. Prawnych i Administracyjnych

Główny zakres obowiązków:

● Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla zarządu, sporządzanie notatek ze spotkań

● Przygotowywanie raportów, opracowań zbiorczych, zestawień oraz dbanie o wysoką jakość przygotowywanych materiałów

● Przygotowanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń zarządu

● Nadzór nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów

● Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych oraz logistyka spotkań

● Organizacja podróży służbowych i rozliczanie wydatków

● Inne prace zlecone (Realizacja niestandardowych zadań)

Wymagania :

● Bardzo dobra znajomość EXCEL (warunek konieczny)

● Bardzo dobra organizacja pracy

● Doświadczenie na podobnym stanowisku

● Kreatywność

● Umiejętność analitycznego myślenia

● Umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie

● Skrupulatność, dokładność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki

● Język angielski na poziomie min. B1

● Prawo jazdy kat. B

● Umiejętność szybkiego reagowania i dostosowania działań do zmieniających się priorytetów oraz rozwiązywania problemów

Mile widziane:

  • Znajomość rozwiązań AI

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
  • Praca w komfortowym, klimatyzowanym biurze
  • Przyjazne środowisko pracy


    Formularz rekrutacyjny

    Klauzula RODO (najedź by rozwinąć)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku, o ile występuje) zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (CV / list motywacyjny itp.) przez Hermanos Sp. z o.o.. w celu realizacji przyszłych i obecnych procesów rekrutacyjnych

    CV: